vallei van de tempels - Reisverslag uit Punta Bracetto, Italië van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu vallei van de tempels - Reisverslag uit Punta Bracetto, Italië van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu

vallei van de tempels

Blijf op de hoogte en volg Nico en Myriam

30 April 2015 | Italië, Punta Bracetto

Vorig verslag waren we in Ribera en hebben daar een week gebivakkeerd. Zoals verteld is Nico een dagje gaan golfen op een juppie-golfbaan waar ook een prijskaartje aanhing. We hadden de camper nog niet geparkeerd of er stond al een golfkar met bestuurder klaar om hem naar het clubhuis te brengen. Het was een dure grap maar hij heeft heerlijk en super goed gegolfd...bijna 6 uur lang. De dag er na was weer was- en poetsdag...haha...! Nico ging ook langs het strand wandelen en vond al weer prachtige stukken drijfhout. Vooruit denkende man...kerststukken.
's Maandags 27 april zijn we hier weer weggegaan om als eerste de Turkse trappen te bezoeken en te beklimmen. Een prachtige dag hier voor. Lekker weer met een warm windje. Jullie vierden de eerste Koningsdag nieuwe stijl. Ja...deze gezellige momenten samen mis je dan wel maar vooruit we krijgen er veel moois voor terug. Die Turkse trappen zijn een soort inwitte kalkrots langs de kust. Hier kwamen vroeger de piraten aan land om de boel te plunderen. Dit stukje strand ga je niet snel vergeten.
Na een heerlijke lunch met een liter wijn voor € 3,- (we dronken deze niet op hoor maar namen het wel mee

• 30 April 2015 - 22:11

En toen was de wijn op