vertrek - Reisverslag uit Pont-à-Mousson, Frankrijk van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Pont-à-Mousson, Frankrijk van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Nico en Myriam

01 April 2015 | Frankrijk, Pont-à-Mousson

Hier het eerste verslagje van ons. Op dit moment zitten we in Pont à Mousson zoals gepland.
Dit had nog al wat voeten in de aarde.
Gelukkig waren we aardig op tijd begonnen met de planning en was er al een hoop klaar. Toch blijft er altijd wat stress...
Maar het blijkt, het lijf laat zich niet altijd plannen. Een ontstoken cyste die ik 1dag er voor voelde speelde in eens knap op. Au...! Dus toch maar even checken bij de huisarts die deze behandelde en dat was best pijnlijk maar hierna was de druk in ieder geval weg en dus minder pijnlijk.
Een van de laatste klusjes zijn de koelkasten ruilen. Binnen uit en in de camper aan. Toen we dat gingen doen sloeg in de camper steeds de aardlekschakelaar er uit. Wat was er nu weer???
We gingen maar bellen naar de geleerden maar er kunnen vele redenen hiervoor zijn. Dik 2 uur mee bezig geweest. Zelfs tot in België aan toe gebeld maar pas over 3 weken waren we de eerste. Hoe zo crisis?
Dus was ons besluit om toch te gaan en de koelkast op gas te laten draaien. Maar je blijft toch proberen en op een gegeven moment heeft Nico een schakelaar van de koelkast er uit gehaald en weer terug gezet en YES...in eens werkte alles weer!
Hierna in zeer hoog tempo aan de slag. En gelukt...wat gepland stond was op een paar kleine dingen na klaar.
Vanochtend vroeg uit de veren want we wilden graag om 10.00 uur rijden maar 25 minuten na deze planning vertrokken we na nog even een heerlijk knuffeltje van Tara die lekker al vrij was vandaag.
De reis ging voorspoedig. De camper wel vasthouden want er was veel WIND..! We hebben ook enkele witte vlokjes gezien en wat natte sneeuw net voor Luxemburg.
En om 16.30 uur waren we in Pont à Mousson waar ik nu dit verslag zit te tikken.
Gaan direct lekker een hapje eten. Hebben we wel verdiend (haha) en morgen gaan we naar Mulhouse.
Niet zo'n lange reis als vandaag dus hoeven ook niet zo vroeg uit de veren.
Groetjes en tot de volgende keer maar weer.

• 01 April 2015 - 19:25

Ad En Thea:

Op de foto lijkt het wel zomer bij jullie

• 01 April 2015 - 21:18

Astrid:

Koelkast op gas? 1 april!

• 02 April 2015 - 15:29

Sandy:

Dacht dat jullie met de camper op vakantie gingen