Vivendi la France - Reisverslag uit Marsanne, Frankrijk van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu Vivendi la France - Reisverslag uit Marsanne, Frankrijk van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu

Vivendi la France

Blijf op de hoogte en volg Nico en Myriam

29 Mei 2013 | Frankrijk, Marsanne

Yes.... na heel veel geduld gearriveerd in Frankrijk...
Half 11 in de haven....dan moet de boot aanmeren...dan alle mensen van de boot naar verschillende garage-dekken....dan alle auto's er af. Dan controle eerst binnen of er geen illegalen in de camper zitten...dan de hond voor eventueel drugs...dan de passen en dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt.
Dit was dus rond de klok van 14.00 uur en hadden we wel trek. Dus heerlijk Frans broodje en weer heerlijk beleg kopen...en smullen maar... Jammie...
Was wel even wennen aan alle Europese prijzen....ggrrrrr....
Eindelijk dan even rijden en nu staan we dus in Marsanne, ongeveer 100km onder Lyon.
Alles nog steeds onder controle maar daar wel heel content mee. Gaan jullie de beloofde foto's nog sturen en dan heerlijk weer ons eigen bedje in.
Dit was dan ons laatste verslagje en voor verdere verhalen komen jullie maar een bakkie doen in RIJNSBURG waar we zaterdag hopen te arriveren. We hopen dat jullie het leuk vonden om zo een stukje van onze avontuurlijke reis mee te beleven en hopen jullie snel weer allemaal te zien.
Lieve groetjes en zeggen we nu tot ziens!!!

• 29 Mei 2013 - 22:21

Agnes:

Ja hoor. Jullie verhalen waren leuk om te lezen tussen al onze werkzaamheden door. Goeie terugreis en welkom thuis zaterdag!

gr. Agnes

• 29 Mei 2013 - 22:39

Gemma:

Zeker leuk om te lezen en om zo een beetje bij te blijven van het wel en wee aldaar. Geniet nog een paar daagjes en een hele goeie reis naar Rijnsburg. XGem

• 29 Mei 2013 - 22:54

Leen En Ineke:

Bonne route. Deze weg terug herkennen wij wel. En vergeet de wijn niet in Bourgogne.

• 29 Mei 2013 - 23:40

Rineke:

Hoi avonturiers, het was zeker erg leuk om bij tijd en wijlen jullie renversalen te lezen. Erg leuk, en voor nu nog een fijne laatste trip naar huis.
    Groetjes Ben en Rineke

• 30 Mei 2013 - 10:18

Joep:

Hoi wereldreizigers, was leuk om te lezen en foto's te kijken. Wel een ervaring. Ik begrijp al, niets voor ons met zo'n grote caravan..
    Groetjes, Joep en Lia.

• 30 Mei 2013 - 10:56

Cees En Ineke:

we hebben genoten van jullie reisverslag en dat bakkie komen we zeker doen in Rijnsburg!!
    Nog even blijven opletten want ook in Frankrijk weten niet wat autorijden is!

groetjes van Cees en Ineke

• 31 Mei 2013 - 08:12

Jaap:

Als laatste (waarschijnlijk) sluit ik me bij de voorgaande reacties aan.
    Het was voor mij/ons ook heel apart om de reis op de wijze te kunnen volgen.
    En een hele belevenis geweest, dat is zeker.
    Heb nog een goede en veilige thuiskomst na die "paar" kilometers.
    We zien Nico (kort) na de thuiskomst bij ons wel een keertje een chocootje (geen europese prijs!!!) komen nemen op al die belevenissen.
    Geniet er nog even van en de hartelijke groeten van het jonkerfront.