Hitte... - Reisverslag uit Aci Castello, Italië van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu Hitte... - Reisverslag uit Aci Castello, Italië van Nico en Myriam Valk - WaarBenJij.nu

Hitte...

Blijf op de hoogte en volg Nico en Myriam

08 Mei 2015 | Italië, Aci Castello

Punta Bracetto... Hier hebben we 8 dagen gebivakkeerd. Een geweldige camping met onze eigen toiletruimte. Een mooi grote plek aan het strand, ongeveer 15 meter van de branding. Deze plaats ligt in een baai en dus konden we ook in de zee zwemmen aan een mooi zandstrand.
In de omgeving was weinig te beleven dus maakten we uitstapjes met de camper naar Ragusa en Modica om kathedralen uit de 18e eeuw in Barokstijl te bewonderen gewijd (in Ragusa) aan Johannes de Doper. In Modica was het drieschepige interieur met prachtige zuilen weer een bezienswaardigheid.
Ook staken we natuurlijk overal kaarsjes op voor onze (klein)kids en dierbaren.
Op 1 mei was het hier natuurlijk ook een vrije dag voor de Italianen en tegelijkertijd een lang weekend en de temperaturen gingen ras omhoog. We werden verwend met temperaturen van 30+ gr. Heerlijk hoor en oh zo goed voor het lijf. Lopen, fietsen en zwemmen gaan als een speer terwijl ik me thuis dikwijls een oud wijffie van 80 voel...

• 08 Mei 2015 - 21:51

Astrid En Agnes:

Hallo vakantiegangers, wij zitten op dit moment in dezelfde hitte op Rhodos. Wij genieten van alles hier met name de aangeboden vis, karaf met witte wijn en after party cocktail! We zijn in trek! Yamas!
    Liefs, A+A

• 08 Mei 2015 - 21:55

Gemma:

Wat klinkt het hééeérlijk...hier regent het op dit moment maar er komtnwarmte als het goed is! Lekker van genieten al die souplesse in het lichaam..
    Veel plezier en genietse kus van ons 4

• 08 Mei 2015 - 22:14

Willemien:

Hallo lieve luitjes, ben blij voor jullie dat het allemaal zo voorspoedig gaat.
    Lekker warm en uiteraard lekker eten en drinken. Word een beetje jaloers ( klein beetje maar hoor ).
    Hier alles weer bij het oude, wat vergeet een mens toch gauw.
    Vandaag naar de verjaardag van Mary geweest, ze was weer uitgeput, triest hoor.
    Had ik al verteld dat ze geen Parkinson had maar MSA.
    Nog erger, sommige mensen krijgen alles over zich heen.
    Dus genieten en profiteren van alles wat maar leuk is.
    Het allerbeste nog en tot gauw.

• 09 Mei 2015 - 11:35

Joep Van Der Meijs:

Hoi Nico en Myriam,
    En hier maar waaien... Klinkt goed bij jullie. Lekker eten, zonnen en zwemmen.
    Wij komen ook nog aan de beurt. Jullie worden nog katholieker met al die kerken en kathedralen.
    Nog veel plezier,
    Gr.